If you are going for best contents like myself, just pay a quick visit this web page everyday since it offers feature contents, thanks dcdfkdegdkcbbffb
Fansite van Rene Redley
Eefie
E-mail: eefjuhvb@kpnmail.nl
Datum: 13-05-2019
Door: Smithd313
If you are going for best contents like myself, just pay a quick visit this web page everyday since it offers feature contents, thanks dcdfkdegdkcbbffb
———
Datum: 04-07-2012
Door: nicole
ik vond u optreden op de braderij in mol op 29 juni 2012 goed.spijtig dat je niet veel bij ons in mol optreed.
———
Datum: 08-12-2011
Door: Webmaster
Hallo allemaal door omstandigheden kon ik een hele tijd niets aan de site doen helaas :-( Maar nu ga ik er weer mee door en hoop ik dat jullie weer leuke foto's gaan sturen naar: eefjuhvb@kpnmail.nl
Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen toe en een heel goed, gezond en muzikaal 2012 ;-)
Groetjes Eef.
———
Datum: 06-09-2010
Door: anita
hallo rene
kan je me vertellen wanneer je dit jaar nog een optreden hebt want het is al weer even geleden dat ik je mooie liedjes nog gehoord heb en wil nog eens goed uit de bol gaan op jou nummers.
oja kei leuk je verjaart op dezelfde dag als ik zo kan ik je verjardag nooit vergeten
mvg anita
———
Datum: 24-07-2010
Door: katrijn wuyts
lieve rene
ik kom jou gastenboek tekenen zo ik vergeet je niet hey
zal blij zijn dat ik jou weer kan zien optreden kom je ook bij radio valencia feesten laat mij iets terug weten als je tijd hebt natuurlijk vele grtjs liefste fan katrijn doei xxx
———
Datum: 22-07-2010
Door: acm smeekens
we willen even zeggen dat we een nieuw emial aderes hebben
he rene het was toen wel gezelig bij de sintjanshove in baarle
groetjes ad en lisette
acmsmeekens@ziggo.nl
———
Datum: 29-04-2010
Door: kees en ml
hoi rene,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
maak er een leuke dag van met veel zonneschijn.
veel plezier,
groetjes kees en ml
———
Datum: 13-04-2010
Door: dylan
Hoi René je bent de beste zanger die ik ken groetjes : Dylan
———
Datum: 13-04-2010
Door: dylan
hoi rené het optreden van zaterdag 10/04/2010 was kei tof ik hoop dat je nog veel komt optreden grts :Dylan
———
Datum: 08-04-2010
Door: dylan
hoy rené je bent ooit op mijn communiefeest komen zingen en dat was onwijs goed ik wens je nog heeeeeeeel veel succes en doe zo voort je bent echt een voorbeeld voor mij hele vele groetjes dylan een achterneefje van kris van dooren
© fansite rene redley 2011