Doorzoek de website


Contact

Eefie

E-mail: eefjuhvb@kpnmail.nl

Gastenboek

Datum: 13-05-2019

Door: Smithd313

Onderwerp: John

If you are going for best contents like myself, just pay a quick visit this web page everyday since it offers feature contents, thanks dcdfkdegdkcbbffb

Datum: 04-07-2012

Door: nicole

Onderwerp: optreden

ik vond u optreden op de braderij in mol op 29 juni 2012 goed.spijtig dat je niet veel bij ons in mol optreed.

Datum: 08-12-2011

Door: Webmaster

Onderwerp: site wordt weer aan gewerkt.

Hallo allemaal door omstandigheden kon ik een hele tijd niets aan de site doen helaas :-( Maar nu ga ik er weer mee door en hoop ik dat jullie weer leuke foto's gaan sturen naar: eefjuhvb@kpnmail.nl
Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen toe en een heel goed, gezond en muzikaal 2012 ;-)

Groetjes Eef.

Datum: 06-09-2010

Door: anita

Onderwerp: optredens

hallo rene
kan je me vertellen wanneer je dit jaar nog een optreden hebt want het is al weer even geleden dat ik je mooie liedjes nog gehoord heb en wil nog eens goed uit de bol gaan op jou nummers.
oja kei leuk je verjaart op dezelfde dag als ik zo kan ik je verjardag nooit vergeten
mvg anita

Datum: 24-07-2010

Door: katrijn wuyts

Onderwerp: ambianca

lieve rene
ik kom jou gastenboek tekenen zo ik vergeet je niet hey
zal blij zijn dat ik jou weer kan zien optreden kom je ook bij radio valencia feesten laat mij iets terug weten als je tijd hebt natuurlijk vele grtjs liefste fan katrijn doei xxx

Datum: 22-07-2010

Door: acm smeekens

Onderwerp: nieuw emial aderes

we willen even zeggen dat we een nieuw emial aderes hebben
he rene het was toen wel gezelig bij de sintjanshove in baarle
groetjes ad en lisette
acmsmeekens@ziggo.nl

Datum: 29-04-2010

Door: kees en ml

Onderwerp: verjaardag

hoi rene,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
maak er een leuke dag van met veel zonneschijn.
veel plezier,
groetjes kees en ml

Datum: 13-04-2010

Door: dylan

Onderwerp: beste

Hoi René je bent de beste zanger die ik ken groetjes : Dylan

Datum: 13-04-2010

Door: dylan

Onderwerp: optreden

hoi rené het optreden van zaterdag 10/04/2010 was kei tof ik hoop dat je nog veel komt optreden grts :Dylan

Datum: 08-04-2010

Door: dylan

Onderwerp: hoy rené

hoy rené je bent ooit op mijn communiefeest komen zingen en dat was onwijs goed ik wens je nog heeeeeeeel veel succes en doe zo voort je bent echt een voorbeeld voor mij hele vele groetjes dylan een achterneefje van kris van dooren

Onderdelen 1 - 10 van 66
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>